Pink roses


Obožavam ove minijaturne deserte,koji su tako oblikovani da ih možete pojesti u jednom zalogaju. Možete slobodno pustiti mašti na volju kod ukrašavanja ili spajanja kolačića. Kao stvorene su za poslužit uz kavu ili pak za završetak obroka,druženje s prijateljicama. Za pripremu ružica sam odabrala francusku meringue smjesu. Ona mi se  najboljom pokazala u izradi puslica.
Recept:

  • 2 bjelanjka
  • 115 g šećera
  • roza boja
  • aroma maline

Tucite bjelanjke dok ne budu posve čvrsti uz postupno dodavanje 1/2 šećera od ukupne količine,a drugu polovicu lagano umiješajte, dodajte rozu boju i aromu maline.Uzmite slastičarsku vrećicu i stavite zvjezdasti nastavak.Vrećicu napunite meringue smjesom i na pleh oblozen pek papirom oblikujte ružice ili druge oblike po želji.Ružice sušite na 110-120 stupnjeva ovisno o pećnici oko 70 minuta.Pustiti ih da se ohlade i puniti kremom po želji ja sam ovdje koristila ganache od tamne čokolade.
Krema:

  • 200 g tamne čokolade
  • 200ml slatkog vrhnja

Vrhnje zagrijati do vrenja,preliti preko izlomljene čokolade.Miješati da se čokolada otopi i sve sjedini ,dobro ohladiti u hladnjaku,najbolje napraviti dan ranije.Hladnu kremu izmiksati i spajati ružice.I pozovite prijateljice na kavu.
Sve ono što radim možete pratiti i na mojoj fb stranici:https://www.facebook.com/menus.plasiris/?ref=hl



















Primjedbe