Madeleine kolačići



          Madeleine kolačići su najpoznatija metafora sijećanja na djetinstvo,uspomene.
U potrazi za izgubljenim vremenom-Marcel Proust mirisom i okusom jednog običnog kolačića odlazi u prošlost u dijetinstvo.Poput M.Prousta htjela sam na trenutak oživiti uspomene djetinstva.I stoga je ovaj post posvećen mojim prijateljicama iz djetinstva.

Sastojci:

  • 125 g šećera
  • 125 g brašna
  • 125 g maslaca
  • 3 jaja,malo soli
  • 60 g badema
  • 1 žličica soka od naranče ili limuna,može i ribana korica limuna ili naranče
  • 1 žličica vanilija ekstrakta ili pola mahune vanilije.

Priprema:

  1. Uposudu staviti šećer i prosijano brašno.
  2. Rastopite maslac.
  3. U miješavinu brašna i šećera dodajte jaja,maslac,sol,bademe, sok naranče,ribanu koricu,vaniliju.
  4. Tijesto mutiti lopaticim za tijesto ili drvenom žlicom,a ne rukom.

Neka tijesto odleži 1-2 h u hladnjaku. Stavljati tijesto u kalupe ali ne do vrha.Ja sam tijesto stavljala pomoću dresir vrećice. Peći na 200 C 12-13 min ako su veći kalupi,a 8-9 min ako su mini kalupi. Ako nemate kalupe za madeleine mogu posluziti i oni za šape samo ih prije stavljanja tijesta treba premazati maslacem i posuti brašnom.
Gotove kolačiće pustite da se ohlade i možete ih uvaljati u šećer u prahu,umočiti i čokoladnu ili bilo koju drugu glazuru.Izvor recepta je coolinarika.






Sve sto radim mozete pratiti i na mojoj fb stranicihttps://www.facebook.com/menus.plasiris

Primjedbe